Sunday, August 11, 2013

Pakwe Comel di Hari Raya..

Nana ajak teman beraya kat rumah kawan dia area Taman Tas.. Since kitorng nak terus pegi tengok Percy Jackson nanti kat bandar.. so aku ikutlah nana pegi beraya..

Kakak tue ngajar kat skolah yg sama dgn nana. Ada lima org anak yg kecik².. One of them, baya-baya widaad.. tp lelaki.. comel.. bila senyum mata jadi sepet.. (^_^). Elok jer aku masuk rumah dia, dr jauh dia dah bersuara..


"yang nie nama apa?"..

makin lama makin datang dekat sambil tanya soalan yg sama.. tiba-tiba dah pegang tangan aku.. sambil senyum malu-malu..


"yang nie nama apa?"..


Amboi.. suka kat kita la tue (^^,)..



4 comments:

Anonymous said...

hahah amboiiiii anak ikan abis

NedLi Sakurai said...

Anak ikan? Anak berudu pun belum tentu nie.. hahaha (^^")

amoi said...

kalo budak tu besar...mmg cair abisss..hehehe

NedLi Sakurai said...

tuela.. tp baru 4 thn.. nak buat camno (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...