Sunday, May 27, 2007

Mari Mencandat Sotong Bersama Adik-Beladik

Baru balik dr mencandat nie.. Tp hasil tangkapan tak seberapa mana... Sikit sgt. Aku dpt dalam 4 ekor dan kakchik dlm 10 ekor.. Kiranyer Farra juara kali nieh.. Nana laks.. err.. dier dpt sotong maya jer, dalam mimpi .. Awal² dah mabuk (^^!!)..

kebetulan kali nie laut lebih bergelora.. actually semua orang dah makan ubat mabuk sblm naik boat... tp takleh tahan jugak. Boat kitorng berbolak-bolak.. Mmg mabuk giler. Aku mencandat pun sambil tunduk kepala (^^ii) kalo aku angkat kepala sure rasa macam nak terburai isi perut

Then.. disebabkan arus air laut kuat kat bawah tue.. mata candat tak dapat sampai ke dasar.. maybe sebab tue tak dapat nak naikkan banyak sotong semalam.. Agak tertekan dibuatnya..

Nasib baik ader org lain yang pakar dalam mencandat dan tidak kemabukkan seperti kami.. so kitorng paw sotong² yang diorng dpt (^^)v

Okeylah.. Let's share gambar..





//tq korang!!!!.. sbb sudi membawa kami adik-beradik menyertai aktiviti yg agak mencabar ini.. (^_^)v..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...