Selasa, Mac 29, 2011

Berjimba-jimba di Gambang Water Park Kuantan




Nie cerita sebulan yg lepas actually.. (^^' ).. Saya baru dpt gambar drpd Posh.. dan saya baru terasa sedikit rajin untuk mengupdatenya di blog ini (^_^)v.

Bebudak nie.. Ona, Posh, Slyde & Tini.. bertreasure Hunt dr KL ke Gambang.. then dpt tido semalam di resort Gambang. Pastu rezeki bertambah murah dpt laks free tiket masuk taman tema air nie.. makanya.. dengan bermurah hati mereka-mereka ini mengajak aku menjoinkan diri.

Kebetulan dah lama x main air.. so inilah gamba-gambar kegembiraan kami bermain air dan dipukul ombak jahat (^^,)


Jurucakap Taman Tema: Che Ona





Family Slide


Mereka yg berjiwa berani (^^' )




Melawan Ombak Jahat di River Ride



Naik train nie, dr resort ke Theme Park



Masa untuk balik



Kalo Ila ader.. mesti bertambah best.. ( ^_')..

4 ulasan:

amoi berkata...

bila aku tgk ombak jahat tu still rasa nak gelak dgr citer slyde & posh..haha...tu la kan rugi plak tak join korang..huhu

NedLi Sakurai berkata...

tuelaa.. kalo ko ader mesti lagi best.. leh jadik 6 org.. xlah ona naik pelampung sowang2 dan jatuh dua-tiga kali sbb unbalance (^^' ).. hehe

dropmental berkata...

ombak jahat!!!

NedLi Sakurai berkata...

ko tau ona.. last cuti skolah aku pegi gamabng waterpark sekali lagi.. river tue.. dah xnampak air (^_^).. penuh dgn org + pelampung.. hahah x dpt nak terbalik2 mcm hari tue (^^' )

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...