Wednesday, July 23, 2008

Cinta Dalam Hati...




Aku tengah depress nie...

smlm uda bawa berita x besh dr sana.. huhuhu... memula aku cool jer... tp bangun jer pagi tadi.. hati rasa x sedap la plaks.. ~haaha.. aper hal??

ohw! sedeylah saya... sungguh sedey sampai teringin nak nyanyi lagu nie.. ditujukan khas untuk budak_pakai_baju_kappa_itew (^^!!).. yg berkenaan
(-_- )



Cinta Dalam Hati- Ungu

mungkin ini memang jalan takdirku
mengagumi tanpa di cintai
tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
dengan hidupmu, dengan hidupmu

telah lama kupendam perasaan itu
menunggu hatimu menyambut diriku
tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
bahagia untukku, bahagia untukku

reff:
ku ingin kau tahu diriku di sini menanti dirimu
meski ku tunggu hingga ujung waktuku
dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya

dan ijinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
dan biarkan rasa ini bahagia untuk sekejab saja



4 comments:

amoi said...

weh pesal lak ni?

cinta tak berbalas ke?

ke cinta tak terluah?

hehe...

NedLi Natalisz said...

harharhar... (^^!)

cinta dlm hatilah..
oh! cikewanyer aku...
sungguh depresss.....



// amik pisau cucuk jantung

huD said...

ahahahhahaha emo!!!

NedLi Natalisz said...

my dear hud...

yg ko bawak berita "mengujakan" aku tue ngaper? saja erk nak menambah rasa sebu-sebak di dada aku nie erk? (^^i)..

pesan kat member ko, next time, sila terjah bersama abg nas melody.. bleh masuk TV (^^!!i)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...