Ahad, Julai 14, 2013

Projek Pop II : Pasta Sauce


sos-sos yg telah siap dibotolkan..


Projek Pop tuk hari nie.. hanya aku ngan Widaad jer.. yg lenlain semua x dpt menjoinkan diri.. "kakak aneem ngan kakak najla.. tak bangun-bangun lagi", ngadu si Widaad, sambil melangkah laju turun tangga.

Takpelah.. biar Widaad sorang jerlah yg tolong (read: temankan) makngah kat dapur pagi nie..


"Kita nak buat sos tomato tuk makan ngan spaghetti nie.. Widaad suka?", tanya aku. "Suka..", sambil kaki laju menuju ke pintu dapur lalu duduk bersila dan tangan ligat menekan-nekan screen ipad.

Sesekali kerling.. Widaad gelak sorang-sorang.. mengekek-ngekek kengkadang.. tgk upin-ipin agaknya..

Sesambil masak.. aku borak-borak.. Aku tanya, Widaad jawap.. tapi sekali-sekala jer jawapan yg aku dpt.. leka tengok upin-ipin lah kot.. Lama-lama.. terus senyap.. sunyi-sepi (^_^)..





.. dah tertido rupanya.. (^^"). Bahanlah makngah borak sorang-sorang.. Penat apalah si Widaad nie.. sahur x bangun pun tadi (^^,)..


//Sorry Widaad.. makngah pegi ambik kamera dan snap gambar dulu baru kejut, suh Widaad masuk tido dlm bilik (^-^)v..





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...