Friday, January 03, 2014

Tahun Baru, Ahli Baru.. (^_^)




Alhamdulillah.. yg dinanti dah pun tiba.. Anak buah terkini kitorng.. Nama masih belum diberi.. nanti bila mak-ayahnya dah daftar, kita announce-kan kendian yer (^_^)..


erm.. ( ^-')..

Sebelum subuh pagi tadi mak kejut dr muka pintu.. "Ngah.. Kak uda dah selamat bersalin dah.. baru jer tadi.. Cuba teka anak apa?"

Bila dengar nada mak yg excited tue dah bleh agak baby apa (^_^).. Aku jawap "Lelaki?" sambil tenyeh² mata.. Mak siap cam "Eh!.. Tau?..". Mcm hebat sgt internet sent info.. terus masuk ikut mimpi (^^")..


Tapi Mak Ngah memang sampai mimpi².. Mimpi dapat anak buah lelaki (^^, ) .. Keylah.. esok nak turun KL.. Nak jumper ngan En. Tuan Muda nie.. x sabarnyer (^-^)o..


2 comments:

dekdaa said...

Waaa ingat anak tuan blog td kekekeke.

Cepat apa nama budak tecit ni!

NedLi Sakurai said...

ibu dia kata.. kena tunggu hari ke-7 baru letak nama.. kami nie pun x dpt tau lagi.. (^_^)v.. bersabar yer

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...