Sabtu, April 30, 2011

Akulah Sindarela..


Nanti aku ada dinner.. Dinner untuk meraikan kami-kami yg baru habis master nie (^_^).. kat Bluewave Shah Alam katanya..

Erm..biler dinner mestilah nak cantik skit kan (^^').. mesti kena pakai kasut tumit dan handbag kan? koman2 clutch bag untuk isi coin/ kredit kad (jika ada).. xpun cute purse khas ke kan.. haha.. gedix la plak rasanya bila tulis semua tue (^^')..

Aku xder purse yg sesuai untuk dinner.. clutch bag pun xder.. (T,T).. dan beg itam comel yg aku buat dulu dah terpaksa-tinggal tertinggal kat Uda di sana.. x sempat pun kalo nak suh dier post kan..





Makanya.. terpaksalah jahit yg baru.. sama macam yg aku bagi kat uda dulu tue.. tapi broach ada sedikit kecil daripada yang lama tue..

Terasa macam Cinderella plak bila kena buat evening bag sendiri untuk pegi dinner.. haha nak buat camner, yg kat kedai semua aku x berkenan design-nya.. mcm mak datin sgt.. saya dato' pun xder lagi tau! haha (^o^)..


OKlah.. ( ^_')

Mau tunggu Fairy God-mother bagi kasut kaca laks..
Carlo Rino jer la kot..



//Aku.. akulah Sindarela.. lalala..lalala..

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...