Wednesday, November 18, 2009

I Want Nobody but Sho (^^i)..


jumper v-klip nie kat utube tadi.. mcm kena jer ngan aku ne~? haha.. baka!




macam comel la plaks minah2 korea nie nari-nari gedix cengginie



//i wanna nobody-nobody but sho!... i wanna nobody-nobody but sho!... ~sambil nari2 gedix

~(^.^~) (~^.^)~

4 comments:

dropmental said...

i want nobody but YOU lah aini... hahahhha

NedLi Natalisz said...

hehe, tau laa.. saja jer (^^,) nak nampak lebih obsesi (^^i).. kalo tgk translation dier pun x betul kan (hehe mcm pandai ckp korea pun.. (^^!'))

Anonymous said...

akak hampir setiap hari dengar lagu ni kat radio negara jiran singapura tp akak ingat kumpulan dari thai atau jepun sbb sebutannya tak jelas...suka irama dia tp tak sangka kumpulan dari korea rupanya..so kawaiii

kak bis^ler ni^

NedLi Natalisz said...

haha.. skrg nie lagu nie diorng translate ke BI kan..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...