Monday, November 09, 2009

Banner baru..


Rasa mcm nak tukar banner laa.. ok tak kalo ltk banner nie?



6 comments:

huD said...

weh, batt aku abes kekeke nnt kite updet lg eh.
tak ok letak banner ni ahahahhaha ngan nada2 jelesnye..aku nak ade blog utk letak banner2 camnie jugak huhuhuhu

cekkeya said...

la, ingat kan sudah tukar. ok ok. banner tuh comel sebab ada gmbr lelaki2 itu tengah memandang awek2 itu. ahhaha

kuizikel said...

hahahahhahaha tak oK sebab tade gambo aku!!!!!!!

uda..tempah je kat akak, takyah susah2..hahahah

amoi said...

haha...comel2...

Wawa Shukor said...

hehehe napa gambar org lain lg byk dr gambar ko ned? heheh

NedLi Natalisz said...

hud: cepat aa buat blog.. blog arashi ne~?(^_^)v

cekkeya: lelaki2 itu adalah arashi.. (tetiba jer nak kenalkan kat cekkeya (^^ii)..)

Kui: hahah sapa suh x pegi trip ke penang hari tue (^^ii)

moi: terima kasih sbb puji kami comel.. erm.. tp kami mmg comel pun.. miahhahaha (^o^)

wawa: dak eh.. sama banyak kan? masing2 ada 3 keping (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...