Thursday, March 19, 2009

Sekitar Majlis Terima Menantu Mak Long..

Entry ini khas untuk sedara-mara yg x dpt nak menghadirkan diri ke majlis/ terlewat dtg kenduri kawen Emi -sepupu kitorng (abg kepada apit_bkn_nama_sebenar).. silalah tgk gambar... gambar jerlah, aku x sempat nak tulis report kali nie.. (^^i)

(oh!.. kawen dah adik aku yg sowang nie (^^,))


MAJLIS AKAD NIKAH
[Masjid Baiturrahman- Temerloh, Pahang]


Maslina, the bride..


..sesi sarung cincin



..Mak Long a.k.a Mak Pengantin Lelaki



MAJLIS MAKAN BERADAB
[Rumah Pengantin, Kg Paya Dalam- Temerloh, Pahang]


.. Ketibaan rombongan pihak lelaki..




Mempelai bersama kakak, kakak ipar & biras


.. bersama sebhgn dprd anak2 buah



dan yg berikut nie... khas untuk makde.. ko tgklah betapa gedxnyer anak2 buah ko yg berdua nie, mak ayah jauh pun bleh bergumbira mcm dunia nie diorng yg punyer (^^,)



aksi2 korean style ini, x diajar yer.. diorng pandai2 sendiri (^^i)


5 comments:

huD said...

ahahahha bnyk persoalan aku di sini...
1. saper duk sebelah maklong tue
2. pink??? ehehhehehe ke salmon ke mate aku kero?
3. naper bukan apit jadik peng'apit'? ehehhe
soklan lain aku tanyer dalam tepon jerklah nnt hahaha

bukan anak2 yg geds, makshu die lagik geds ekekekke
rindunyerr saye
huhuhuhu

NedLi Natalisz said...

hahah.. banyaknyer tanyer...

1. Wife Pak Andak, adiknyer Ai long
2. Bkn pink tp "Pink buruk" org panggil.. kaler nie mmg glamer sgt sbb x terlalu pink (^^ii).. dier pink-pink keunguan gitue.
3. Apit kan pemalu orgnyer.. haha(^_^)

amoi said...

oh aku suka pink buruk..cantik...hehe...

oh comelnye aksi gediks itewwwww....haha...

NedLi Natalisz said...

mcm kaler pah tunang kan? pink buruk tue?

amoi said...

aah...ala2..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...