Friday, February 20, 2009

Geng : Pengembaraan Bermula..

Korang dah tgk citer movie Upin & Ipin nie ? Kalo belum, pegilah tgk.. lawak giler… dan make sure tgk sampai habis kredit sbb ader katun lagik lepas tu (^^,)




Kiter kasik synopsis skit…

Kisah bermula bila ada kejadian yang mengganggu ketenteraman Kg Durian Runtuh. Orang kampung sering bercerita ttg kewujudan makhluk yg menggerunkan di waktu malam, iaitu hantu Durian… namun tiada siapa yang berani menyingkap kebenarannyer…

Sehinggalah pada satu hari, Badrol cucu Tok Dalang dan Lim rakan Badrol, yg pada asalnyer pulang utk bercuti di kampung, secara tak sengaja tlh terjerumus ke dlm misteri tersebut bersama rakan-rakan baru mereka Rajoo, Upin, Ipin dan Kak Ros.





Dalam pd itu, seekor haiwan pelik , yg x diketahui asal-usulnya, mula berkawan dengan Rajoo dan membawa mereka semua ke suatu pengembaraan, jauh ke dalam hutan.. maka bermulalah pengembaraan Geng yg penuh mistik di situ…

(^.^) hohoho




Trailer 1 : Upin & Ipin + Wartawan...



(‘_^ )..

Erm.. movie nie aku kasik 9 bintang.. x cukup 1 bintang sbb aneem & najla takut biler tgk ular mistik yg besar dan antu durian yg sgt garang tue (^^ii).. yg lain-lain semua best.

Najla memula dah tertido dlm keta, tp biler sampai, dier bangun dan bersengkang mata untuk tgk Upin & Ipin.. elok jer masuk keta lepas abis movie, dier terus sambung tido semula (^^,) hebat x hebatnyer penangan Upin & Ipin nie..

oh!.. nie ader trailer lain..







8 comments:

amoi said...

waaaa...nak tgk jugakkkk...huhu...

ramai org ckp ular tu menggerunkan...mmg betul la tu ek sampai si najla takot..hehe..ko tgk ber3 je ke?

Nafis^_^ said...

wah cam bes jek..tp aku susah nk g tgk wayang sjk ade bby ni. kne tgu dvd kua la dlu..huhu :(

NedLi Natalisz said...

amoi,
aku join abg aku bawak anak2 dier jer (^^,) mana bleh aku ngan najla & aneem jerk.. kang org ingat aku hot mama laks~ hot ker?(^^i)

lin
ko gamble jer mcm abg dan kak ipar aku bawak anak2 pg panggung.. haha siap bawak botol susu.. tp maybe perlu tunggu anak umur 2-3 tahun laa kot.. (^^,)

kuizikel said...

menutup mata dan skrol ke bwh utk klik komen :)

waaaaaa aku tamo baca review ko..spoil nanti..

cekkeya said...

ceh...kui...menutup mata konon...


ramai gile kwn2 yg tgk dah citer nih, sumer kata best...! syabas utk filem animasi nih...

NedLi Natalisz said...

hehe.. apolah kui nie.. review aku xleh spoilkan sgt.. aku review skit2 jerk...

cekkeya.. ko pun pglah tgk.. best wooo.. takpun nanti beli CD erk..

Anonymous said...

kat sini berbaris panjang dorang nak beli tiket tau..itu yg dah booking! tp sib baik ada panggung wayang lain yg ada tayang gak..tak le tensen sgt tp kak bis tak leh tgk sbb anak akak kecik lagi tp dia peminat no. 1 Upin Ipin ni jd terpaksa le tunggu DVD aje.

NedLi Natalisz said...

kak bis
kalo ader anak kecik. kena tungu umur 3-4 tahun baru bleh bawak masuk panggung. Bimbang kalo masih baby, nanti nangis-nangis ganggu org lain laks..

Macam malam yg saya pg hari tue.. ader parents bawak baby kecik lagik.. dah kena timang2 anak dier biler anak dier merengek. Tensen kejap saya dibuatnyer sbb terhalang dek bayang anak dier tue... huhu

oh!.. bagus gak beli DVD citer nie. biler DVD keluar nanti pun saya nak beli gak.. nak simpan buat koleksi (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...