Sunday, December 07, 2008

Fazrina Ayu... and Her Big Day..




Kebetulan aku sesat_barat siang hari-nyer.. so lewat skit sampai rumah pojan... Tapi nasib baik majlis akad belum bermula masa kami sampai kat Seksyen 11 Shah Alam tadi. kebetulan rombongan pihak lelaki pun baru jer buka kasut nak masuk rumah (^^ii)

Memang ramai kaum keluarga Pah & Yadi nie.. aku rasa mcm dah melimpah-limpah org yg dtg ke majlis akad nie smlm.. (^^,)

erm.. tgk gambar jerlaa... sbb i'm so happy for pah ... so speachless and so out of words \(^_^)/



..Hantaran dr pihak Yadi & Pah



..Bilik pengantin..



acara akad nikah..



upacara pembatalan air sembahyang



..dan sesi tetamu bergedik santai.. (^^ii)



oh!... thanx to pojan untuk gambar-gambar majlis bersandingan Pah & Yadi di Dewan Wisma MBSA.. TQ




cantik betul pah masa nie.. rasa mcm nak nyanyi... ~"Chantek.. dirimu buat ku tertarik.. menghilang segala prasangka.. di jiwaaa.."




..bergambar beramai-ramai b4 balik(^^ii)



8 comments:

kuizikel said...

aik.. gambo bj je ko amik.. heheheh... cek gambo kat website aku :)

amoi said...

suka betul aku ngan gambar baju tu...hehe...

weh pojan...ko dah upload gambar ke?hehe..nk p tgk sat...

NedLi Natalisz said...

ekeke... tgh edit report. bersabar laaa

amoi said...

weh...seksyen 11 la umah pah...jln silat cemande..hehe...

amoi said...

err...ko salah eja nama pah la...fazrina ayu ok...hehe...

NedLi Natalisz said...

keyboad osak (^^i)

kuizikel said...

hahahahha.. keybod Osak... adeih.. tgelak aku so ang2 dpn PC ni

amoi said...

haha...osak rupanya...huruf Z tamo kuar ek...ekekeke...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...