Isnin, September 01, 2008

Thai Massage...



Sekadar gambar hiasan..


Semalam seharian aku keluar... memula lepak kopitiam... then merayau-rayau kat amcorp Mall.. pastu lepak dan makan-makan kat Seoul, korean Bufe Restaurant.. pastu sambung merayau-rayau kat amcorp Mall balik semula..

Puas hati.. kira berbaloi aku turun KL kan?.. tp kaki sakit giler sbb pakai kasut baru (^^!)... jari kaki aku mcm dah berkerekot hahaha...

Pastu.. radie amik kat LRT gombak... dier ajak lepak kopitiam jap.. ~kopitiam lagik? (^^ ).. so lepak la.. sambil dgr rungutan dan ketidak_puasan_hati Radie terhadap notebook yg baru dibelinyer... (^^,)

Sian radie.. next time laa ko beli NB HP *tooot* (~radie x kasik aku sebut nama model NB nie (^^!).. nanti dier bertambah tensen) but seriously, kalo aku, aku prefer Intel, drpd AMD (^_^)

Then, tetiba rasa mcm nak buat reflek kaki... so radie suggestkan satu tempat nie kat area Bt. Cave.. Tengok-tengok list, antara rawatan yg ader... thai massage..

Since lebih kurang jer harga ngan reflek kaki... baiklah amik thai msg kan.. lagi pun aku x pernah try lagi, dan radie kata aku mesti suker (dier pernah try time trip dier ke thailand last 2 month..)

hoho.. dan hasilnyer mmg best giler.. aku mmg suker diletup-letupkan tulang nie... selesa giler. Sakit pinggan aku pun dah baik nie.. heheh berbaloi aa bayar RM50 untuk sejam...


//next time nak buat 2 jam la plaks... x pun try amik oil massage plak ke (^^,)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...