Tuesday, January 09, 2007

Happy Birthday to me..!!!

.: Gambar Ehsan drpd iraudzah.fotopages.com :.


Waaa.. kejapnyer masa berlalu.. rasa mcm baru semalam sambut besday (untuk thn lepas).. Hari nie dah sambut lagik.. !!?? (^^!!).. “tua mengejar, pasti tiba saatnya.. Laaa lala laaa la laaa lala la laa laaa..” huhuhuhuuuu (^.^ )

Sambutan besday aku thn nie ala kadar jer.. itu pun kak uda ngan abgwan yg buat surprise party.. heheh siap belikan kek blueberry (peberet aku tue.. (^^).. ).. memula nampak aneem terkedek2 bawak beg kertas..

pastu tetiba dier kasik kat aku.. eheh hadiah besday rupernyer.. pastu kak uda dtg bawak kek.. tq korangg.. x sangka, dah tua-tua pun ader org nak buat surprise party kat aku nie (^^!!)



Gambar: Buku Resepi "Mari Memasak Masakan Asia"
(hadiah dr kak uda & abgwan)


Gambar: Selendang Spain & Kad
(hadiah dr uda diperantauan (^^)..)


Gambar: Lunch kat Hotel Seri Lipis
(mak & bah belanja)


Gambar: kad besday, mug & jam tangan eragon
(hadiah dr najla & aneem... -mana korang dpt brg2 nie ha?(^^).. )


Erm.. dan ader dpt gak sms dr adik-adikku yg jauh di perantauan Kedah nun... dan sms dr kengkawan… tp dlm banyak-banyak tue, ader satu tue mmg x tercapai dek akal aku nie… heheh sms tue berbunyi begini :

SELAMAT PENGANTIN BARU. SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT..” Walla…(*__*) terkecima kejap aku masa terima sms tue… (dah ah baru terjaga dr tido.. capai enset sbb nak tgk jam dah masuk subuh ke blum.. pastu nampak sms tue laks..)

Dlm mamai2 tue.. aku duduk kejap di birai katil sambil berfikir… - “aku ada kawen ke bebaru nie?” (^^!!)… harharhar.. budak bertuah!!.. hehehe rupa2nyer dier tersilap send.. itu untuk member sowang lagik.. yg baru kawen hujung minggu sudah.. (^^,).. buat hati fumi berdebar2 ajerk.. (`_^!)

Apa-apa pun.. tq koraaang!!! sbb masih sudi mengingatkan aku yg usia aku makin meningkat!(^^,).. so let’s live life to the fullest!! Chaiyok! Chaiyok!!...



//Jom joget jom!!.. aaa se aa se aaa… o(^-^o) (o^_^)o 0(`-^ o) (o^_`)0

2 comments:

amoi said...

seronoknye dpt byk adiah...dpt surprise party lak tu...hoho...

NedLi Natalisz said...

hahaha.. biasalah akukan disayangi ramai (^^)



//btw.. thanx sbb ingat besday aku hari tue.. (^-^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...