Isnin, Oktober 02, 2006

Berbuka di MegaMall

Smlm abgwan ajak berbuka kat luar.. nak gi makan pizza dier kater.. so dlm kul 6 ptg.. we all dah gerak ke bandar... tp on the way tetiba jalan sesak laks... actually kuantan mmg susah nak jammed camnie, kecuali ader sure heboh. rerupanyer tempat abgwan & kakuda selalu meronggeng membeli barang2 keperluan dapur, Eng Hong Supermarket tue dah terbakar..

giler ranap dah bangunan semua.. punca kebakaran masih dlm siasatan (aku rasa diorng saja bakar.. nak claim insuran ah tue... (^^!!)..) tp alhamdulillah tiada kemalangan jiwa dilaporkan.... ermm.. dah kurang satu market yg jual brg-an dapur yg murah-murah... huhuhuhu..

so sbb tadi kami kelewatan.. jadiknyer.. pizza hut tue dah takder meja kosong.. terpaksalah gi makan KFC... ( adeh.. aku dah terasa nak mkn pizza dah smlm sebenarnyer... so agak kempunan ah gak... ) lepas makan.. naik solat kat surau sblh GSC tue... pastu gi carik brg2 dapur skit...

heheh seronok sgt sbb aku jumper balang kaca untuk isi gula dan pasta2 yg aku beli kelmarin. nanti ingat nak beli lagik .. bleh isi kacang atau brg2 kering yg lain... nak kasik kemas skit kawasan dapur tue... (^^)

then.. kitorng gi jenjalan ... aku bawak najla... dier suh aku bawak stroller dier lelaju.. ala2 mat rempit aku menyorong dier (^-^ )... pastu singgah kat kawasan anak2 patung.. dan inilah hasilnyer...



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...