Rabu, November 26, 2014

Luffy Chicken Meatballs with Salad Bento


Chicken Meatballs + Salad + Hard Boiled Egg


Aci tak? Dengan hanya letak pick bendera Luffy One Piece, then aku claimed bento nie as Luffy Chicken Meatballs with Salad Bento? (^^").

Hehe.. Aku ader tools tuk buat bento bentuk muka Luffy nie sbnrnya.. tp sampai la nie tak buat-buat jugak lagi. Beli last yr kot.. Nie dah nak masuk tahun baru dah pun.. (^^,)..




Okeh.. untuk hari nie, aku buat chicken meatballs. Daging ayam cincang tue, aku gaulkan dgn lada sulah, lada hitam, onion leeks, lada besar, dan bawang holand. Then goreng dlm minyak penuh, mcm goreng jemput.

Untuk lawan dia, aku buat salad telur rebus. Salad dressing (dlm bekas kecil) tue hanya mayo + sedikit air perahan lemon + garam.


Jemput makan (^_^)/





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...