Khamis, April 09, 2015

Talking to Stranger




Lama dah x tgk wayang.. so semalam, aku keluar dengan Iffah, tengok wayang citer FF7.. Wayang sangat full.. Kami dapat 2 seats hujung kiri row ke 3 dr screen..

Asalnya sebelah aku kosong.. Then bila wayang dah nak mula, sampai dua org budak lelaki duduk sblh aku.. Sblm dia duduk, dia toleh dua kali.. aku pandang balik.. kotlah kenal, tp x kenal.. cuma macam familiar..

Then sebelum movie start, keluar iklan movie Terminator: Genisys, ada scene Arnold yg dah berumur quote I'll be back tue.. Then secara spontan aku pun ckp "Eh!.. ada lagi dia nie?"..

Tetiba budak lelaki sblh aku balas.. "Ha'ah.. ada lagi dia nie..".. (^^")..



I found that's funny.. and totally cute. Suka-suki jawap aku.. Macam kitorng keluar berdua pulak (^^")..



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...