Selasa, April 14, 2009

Mari Berkenalan dgn Bakal Adik Iparku...




Entry kali ini khas untuk uda.. yg sgt obses terhadap Ohno Satoshi (buat masa skrg, maybe next week akan bertukar kpd org lain (^^ii)..)

Silalah tengok akan kecomelan bakal_adik_iparku ini...




Ohno-Chan ~anak emak..


Game show di Jepun


Betul ke dier nie penyanyi, Da? (^^ii)



kawaii ne? neh?.. neh?.. (^^,)

Haha.. moleklah tue.. Aku obses ngan korean, Uda plaks ngan japanese..


erm... ('_^ )

Inilah sebab utamanyer (agaknyerlah kot (^^!)..) mak tak sokong langsung bila aku ckp aku nak sambung study kat Jepun/Korea satu masa dulu..

Agaknyer mak takut aku akan bawak balik bakal menantu yg ala-ala Takuya Kimura/ Hyun bin kot.. bimbang bleh mendatangkan masalah dlm berkomunikasi nanti (^^ii)


Mari blajar Bhs Jepun :
~sempena bakal nak dpt adik ipar jepun nie

1. Hontoni Sukides = sgt suka
2. Kawaii = comel
3. Ganbate nehh = berusahalah/ good luck
4. Oneesann = Kakak
5. Riidaa = ketua
6. Urusaii = diam
7. Itaiii = sakit
8. Dameh = Tak nak


// kpd yg mahir berbahasa jepun, sila betulkan jika ada sebarang kesilapan bahasa (^_^)v. Terima kasih


9 ulasan:

huD berkata...

entry ini sngt2 memalukan!
tp aku sngt suke wahahahhaa

NedLi Sakurai berkata...

hahahah.. (ò_ô)
hontoni sukides?

amoi berkata...

haha...bila nak langsung ni?

NedLi Sakurai berkata...

tunggu ohno dtg merisik laa hahaha... tunang pun blum (^^i)

kuizikel berkata...

hud.. terlalu kiut.. nanti orang ingat adik korang.. hehehehehehhe (dengki tak?)

NedLi Sakurai berkata...

hahahah... dengki.. dengki.. sangat dengki punyer orang! (^^,)


tp percaya tak kalo aku ckp bakal adik ipar aku nie dah 29thn (this yr)? muda giler muker

kuizikel berkata...

tapi artis korea/jepun slalu tipu umur.. tengok mcm citer sancai tu F4 punya kumpulan...muka cam 30, umo kata 24...hehhehe

kuizikel berkata...

eh tapi ni muka muda, umor tua? mungkin nak mencari peminat sasaran seusia..heheheheh

NedLi Sakurai berkata...

er.. kalo tipu umur makin muda logik la skit.. tp nie, takkan nak tipu umur makin tua kot? (^^ii)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...