Isnin, Mei 07, 2007

Home Sweet home..

Dah lebih 3 bulan aku abaikan rumah (sbb nak kena siapkan delivery kat jengka).. pastu tinggalkan plaks lagik dekat sebulan laks.. huhu (^.^).. so hari minggu nie.. aku duk pandang jerk rumah aku.. hahah dah mati kutu ... dah tatau nak start dr mana (^^!!)...

Biler dah semua dilonggokkan depan mata, mulalah timbul rasa malas.. hahahah (^^!!)... last2 aku cumer basuh cadar bilik aku, basuh baju, tukar sarung kusyen dan basuh bilik air... x berbaloi betul 3 hari aku lepak rumah minggu nie (^^,)

Erm..... dah ah rasa macam nak demam x demam jer nieh...... panas laa skrg nie.. air tangki kat rumah nie, kalo tengah hari jerk. mesti panas air dier.... dah x payah pasang water heater dah.. (^_^!)...




// Kalo uda dgr nie mesti dier kater aku belagak.. (^^!!)



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...