Jumaat, Disember 29, 2006

Persiapan untuk Aidil Adha...

abgwan tegur... " ngah kasut awak mana? pesal pakai selipar buruk jerk? nie kenapa nie?... ya rabbi dengan muker bertampal2nyer..." hahahah...

selipar aku semua putus, nie gara2 si farah ngan nanalah nie.. diorng pinjam & lantam sandal2 kerja aku .. kaki memasing semua saiz besar dr aku... mau x kembang? semua dah putus dah tali dier..putus serentak laks tue.. huhuhuhu nie tinggal yg kasut tetali yg aku selalu bawak gi kenduri kawen tue jerk.. malas laks nak pakai kasut tue.. terkial2 bila nak bukak nanti... petang karang ah gi carik kasut jap.

nie banyak laks jerawat naik kat muker... huhuhu tue yg bertampal2 ngan plaster muker aku nie.. heheh jerawat2 itu telah dipecahkan dek aku... geram tgk dier merah2 (^^!!).... erm. aku kalo tertekan cengginie ah.. heheh tp, x ah tertekan mcm time2 exam dulu.. kalo time tue.. bkn jerawat yg naik muker... tp bisul padi. huhuhu... agakyer darah dah lebih bersih skrg nie.. dier just naik jerawat jerk..


//erm.. camner nak raya erk? x comell lah aku raya nie.. (toT)



------------------------------------------------


Raya haji dah dekat nie… tp semua mcm biasa jerk.. xder ah sibuk2 mcm raya puasa (Tp kalo kat belah2 kelantan sana mesti dah meriah kot time2 cengginie.. (^^)..) mak kater tahun nie.. buat ayam masak kelio & nasi ketupat adabi jerk… pastu buat mee soto jerk kot… kuih raya pun takder.. kalo rajin.. malam kang buat cookies skit ngan adik2 .. kalo terlebih rajin, kitorng bakar-bakar ah kek ceklat ke nanti…

Erm.. maybe kitorng nak culik amik tok, bawak kat umah kitorng laks tahun nie.. so semua org mesti akan dtg ke rumah bukit rangin.. hohoho (^.^)V…



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...