Jumaat, April 07, 2017

Japan Sakura Trip 2017


Keterujaan (^_^)v.. Japan, here we come!!


Last two weeks, kami bercuti ke Japan.. After five years, kami kembali.. Bak kata orang-orang lama.. Merantau, merantau juga.. kampung halaman (to be) jangan dilupa.. (^^')

So.. beginilah trip kami bermula..


17032017 [FRI] - Japan Sakura Trip
Kali ni, kami bergerak asing.. aku, Fara dan Radie dr Putrajaya.. Uda, Nana dan Che Yam dr Kuantan. So, around 12.30 aku dan fara gerak ke KL. Dah janji dengan Radie untuk minta tolong Abg chik hantarkan.

Sampai Putrajaya pukul 5.00 petang, kami refresh dan rehat sekejap.. Then terus ke Putrajaya Station.. Asalnya bimbang juga terlewat sampai, tapi train laju jer.. dalam 30 minit dah sampai KLIA..


Che Yam with Mama + Makde..


Sampai KLIA, solat dan dinner siap².. lepas tue baru cadang untuk check in.. Tapi tadi ada kesulitan skit, tiket nana ada problem. Sejam lebih duk uruskan masalah tiket nana.

Mujur akhirnya dapat diselesaikan tapi hala balik nanti perlu uruskan dr sana.. So kami decide untuk activekan roaming telco Fara bagi memudahkan urusan hal ni di sana nanti.


Menanti di Gate.. Flight delay


Sememangnya agak kelam kabut sebab memang sangat dekat dengan waktu departure, tapi alhamdulillah, kerana kami (kesemua kami) dapat sampai di gate on time..

dan mujur juga flight delay ke 12.10am.. First time tak merungut, flight delay.. haha (^^"). ~Delay sebab cuaca.. bukan sebab kami.. Harap maklum (^_^)..



Dlm flight..



Okeylah.. sambung ke next post, untuk hari pertama di Osaka.. (^_^)v. Jya ne



//Issue tiket nana tiada kaitan dgn PTPTN (^^")..
#sisterstrip #cheyamjalanjepun




Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...