Tuesday, July 26, 2016

Various of Lunch Boxes (^_^)

Sekarang nie, selalu x sempat nak hias bento cantik².. So jadi malas nak amik gambar. Then kamera pula rosak.. terus cam mandom..

Maybe lepas nie.. just update pasal bento seminggu sekali.. kumpul untuk seminggu letak semua sekali (^^").. Tak pun buat tema ikut minggu.. hahah banyak benar masa ko kan, ngah..

Aku mmg sedikit busy skrg nie.. tp tangan gatal jer nak deko² bekal pepagi..


Oh! ye.. nie gambar² bekal yg aku hantar untuk masuk contest.. tapi tak menang walaupun saguhati.. (^^').. Since dah lama berlalu.. just up kat sini untuk simpanan sendiri.


Neko² Sandwich Bento

My Owl Fried Noodle Bento

Simple Rice Noodle Bento + egg

Bento Nasi Goreng Miaw

Pooh in Bento Box

Bento Meehoon Goreng (lagi)

Little Picnic Lunch Box..


Hantar sampai 7 penyertaan.. tp satu pun x kena (-_-').. Takde rezeki..

Besides, orang lain lagi gempak² penyertaan diorng.. Siap hantar gambar bento setiap hari.. hehehe.. siapa suruh ko malas, ngah (^^,)..



//doakan sy rajin dan punyai lebih banyak masa selepas ini..~amin






2 comments:

dekdaa said...

Ada jugak mood buat bento.. kita nak buat sandwich pun tak sempat buat apa2 (atau dengan kata lainnya mkn ajelah roti kosong tu hahah)..

Takpe.. usaha lagi... insyaAllah ada rezeki.

NedLi Sakurai said...

Heheee (^___^).TQ

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...