Monday, July 04, 2016

Iftar @MYNY Cafe Taman Tas, Kuantan




Hari nie malas masak.. sbb dah kemas peti ais, dah cuci dapur.. Then esok nak balik KL dah (^_^).. Mode Raya sudah.. so kitorng makan kat luar jer..

Bah pun ok jer bila kitorng ajak makan pizza untuk berbuka.. tp syaratnya perlu balik sebelum pkl 8 (^^").. bah nk gi surau..





----------------//----------------



Sebelum nie dah datang makan kat sini dengan mak.. Nanti ingat nak bawa Aneem, Najla, Widaad dan Muhammad pula datang makan kat sini.. Kalau abgwan dah sihat dan boleh balik Kuantan... bleh ajak diorng sekali (^_^)

Oh!.. Nie gambar masa makan ngan mak hari tue..

Sementara hidangan nak sampai..


Cafe nie uda yg jumpa.. lepas uda ajak makan kat sini sekali.. terus suka pizza dia. Setakat nie tak cuba lagi cheesecake Amareka dia lagi (^^,)..

Kemudianlah nanti..




Banyak pula pesanan kitorng order (^^").. Tapi spaghetti cheese tue mmg superb! Hehe.. (^_^). Rasa macam nak gi lagilah lepas raya nanti..

Habislah diet kitorng.. (^^!)


Makan Time!!



#TempatMakanFaberetKami



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...