Thursday, October 01, 2015

Bento: Pocket Sandwich & Others




Boleh dikatakan aku bawa bekal setiap hari.. tapi kengkadang malas amik gmbr. Takpun tak sempat snap picture.. terlupa nak amik gmbr pun ada, sedar² dah habis dah bekal (^^")..

Oh!.. tapi hari nie sempat, so ada lah gmbrnya (^_^).. Hari nie bawa pocket sandwich inti telur rebus + timun dan nuggets ayam.. Untuk lunch, kita makan sup daging yg uda masak mlm tadi ..



---------------------//---------------------


Erm.. yg kat bawah nie bekal² yg sempat diambil gmbr tp bentonya x berapa nak comel, so cam lambat² jer nak up kat blog (^^")..


Paprik Ayam + Nuget

Nasi Lemak Sambal Tumis Petai (^^')

Ayam Kunyit + Chicken Meatballs


Okeh.. Enjoy ur meals!




No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...