Friday, December 19, 2014

Totoro Hambāgu Bento


Totoro.. Totoro.. Totoro..


Hari nie, sbb dah lama giler x buat bento bertema, so aku try buat My Neighbour Totoro Hambāgu bento.. Tapi terlupa nk letak misai kat totoro..

Dan rabbit kecik kaler putih yg selalu ader dgn totoro nie pun x dpt nak buat sbbnya, telur rebus aku x cantik lepas dikupas.. huhu.. penat jer gi curik telur ayam katik bah time maghrib semalam.. last-last x jadik (T_T)..


Daging Hambāgu + Meatball + Telur hancur 


Telur rebus yg x cantik tue, aku hancurkan then gaulkan dgn salt and pepper.. tue yg dapat jadik lauk tambahan tue (^^")..

Oklah.. Selamat menjamu selera semua..



// Dah 2 hari hujan.. Langit putih dan kelabu jer.. Air sungai pun dah naik nie.. Janganlah banjir mcm last yr (-_-)..


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...