Isnin, Februari 17, 2014

Stitch Mini Burger Bento

2 minggu tak update dan letak gambar bento.. sbbnya mmg dua minggu lepas aku x buat bekal pun.. Aku depress. Depress sbb tgk citer korea yg cinta hero dan heroinnya terhalang.. haha.. serious takde mood langsung nak masak dan siapkan bekal.

Ntahapaapantah (^^,).. emo x bertempat.


Tp skrg nie mood dah ada balik.. sbb Ojakgyo Brothers to happy ending cerita dia.. so lepas kumpul balik mood selama seminggu aku rasa minggu nie dah boleh memasak semula (^^")..




Hari nie.. aku buat mini burger.  Dua keping burger ayam aku hancurkan.. tambah mix vege skit.. then bulat-bulatkan semula tp kecilkan skit saiz dia, supaya sama besar dgn mini bun tue..

Then goreng jer macam biasa, tambah salad, timun dan tomato cherry yg dihiris nipis-nipis.. Nanti boleh dapat lebih kurng 4-5 mini burger..


Keylah.. mau lunch sudah. (^_^).
It-Ta-Da-Ki-Massss!!


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...