Sabtu, Oktober 26, 2013

A Weekend Day Out- KL

Boringlah duduk Kuantan.. so weekend nie, dah alang-alang lepak KL Uda-chan bawak aku jenjalan_shopping² (setelah dipaksa (^^")..).. Niat asal nk carik kasut di Mid Valley.. aleh-aleh jadi shopping brg² daiso jer..

.. dan first time try makan kat Noodle Station. Sblm nie, pandang sblh mata jer bila lalu kat Noodle Station kat EC Mall tue.. dan x rugi pun x masuk sblm nie.. haha.. makanannya biasa² jer.. Tapi Mee kari dia okey.. Aku suka.


Curry Springy Noodle and I Love You Lemonade Drink


.. sememangnya selalu begitu, yg org lain order mesti lebih sedap dr yg aku order (^^").. Aku order carbonara yg bawah nie.. so-so jer rasa dia.. tawar plaks tue..


Chicken Delight Carbonara and Egg Salad


Oh!.. aku jumpa barang-barang Fuel kat sini.. Tapi agak pricey lah.. So just tgk-tgk dan survey harga.. nak carik thermal jar sebenarnya untuk isi soup atau lauk berkuah.. Belum jumpa² lagi.

..then dr Mid Valley pegi ke Aeon Big.. dan yg beli kasutnyer.. Uda, bkn-nya aku (^^,).. Aishh.. susah tul nak carik kasut yg berkenan di hati..

Erm.. Aku paling tensen kalau nak carik kasut sbb mmg susah nak jumpa yg betul-betul aku suka. Takpelah.. esok try gi tempat lain pulak (^_^)v.. Mesti Uda pulak yg tensen sbb dipaksa-rela bawak aku keluar jenjalan lagi (^^!)..


Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...