Wednesday, August 07, 2013

Kawan Popular Saya..

Sehari sblm raya mak mmg akan ajak temankan dier pegi pasar pepagi buta.. tadi kami keluar pkl 6 lebih; sbb bimbang daun kelapa habis, kata mak.. Masa jenjalan cari daun kelapa kat pasar.. tetiba ada kawan mak menyapa. mak borak-borak kejap.. then macik tue jemput datang beraya di rumah.. mak kata.. insyaAllah.. Then kitorng sambung beli ayam dan lenlain pulak..

Bila dah nak sampai kat keta, tetiba mak ckp.. "tue.. tadi tue.. mak kawan awak yg popular tue.. siapa tue?", tanya mak kat aku.. Aku pandang mak sambil berfikir, kawan popular? Aku ada kawan yg popular ker? (^^')..

"Siapa?.. Norman Hakim?", pastu aku ketawa sendiri.. bila pulak aku kawan ngan Norman hakim.. dah lah mamat tue super duper senior kat SMART dulu.. bkn pernah jumpa pun.. "Bukan.." balas mak.. "nie.. yg blajar kat oversea tue dulu.." .. then baru teringat.. ada sorang kawan aku, tp tak la popular kot.. cuma dikenali di sekolah jer (^_^)..


Iskh mak nie.. buat hati doki-doki jer.. (^^,).. Ingat mak ada kawan ngan mak artis.. alang-alang tue biarlah berkawan ngan Mak Iedil Putra.. bleh gak aku gi beraya kat rumah Iedil tahun nie (^^")..


-Selamat Hari Raya semua.. \(^-^)/


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...