Sabtu, Jun 29, 2013

Projek Disko Baldi Dreams @PJ Live Arts

Turun KL semata² nak pegi tengok Projek Disko Baldi nie.. Thanx to Ona sbb berusaha dptkan tiket tuk aku (aku dah pesan suh belikan tiket.. kalau tak nanti, Ona duk seronok cerita sensorang jer.. tp aku tak paham pun.. (^^')..)..




Masa nk datang tgk live show nie.. kitorng agak kelewatan. Ona siap buat Tokyo drift lagi kat traffic light sbb nak kejarkan jugak sampai pkl 3.00pm.. Show start pkl 3.00 (^^').. haha.

Tapi terlewat jugak (lewat sikit ajer).. Masa kami masuk mini studio tue, show dah start around 10-15 minutes.. then kami agak sedikit mengganggu semua org (minta maaf semua.. kami x sengaja -gome ne~).

Yg pelakon² kat atas stage tue plak, siap berhenti kejap skit diorng.. then alu²kan kami supaya duduk (cepat²).. haha.. rasa malu giler time tue (^_^).. Dah ler duduk depan sekali.. dekat giler kot dengan stage.





Oh! ( ^-')..

comedy sketch show nie mmg klaka tak hingat! sampai sakit² pipi sbb bergelak ketawa, walaupun banyak jugak yg perlu di 18SX-kan.. dan terpaksa menonton dan gelak dgn pipi yg blushing².. tp oklah.. Jangan bawa budak² sudahlah kan (^_^)v.

Aku suka sapa tue.. Sherry yer nama dia?.. Iedil pun klaka.. Redza pun.. erm semua²-lah klaka.. klaka slumber.. Best! (^_^)..

Okeylaa.. Sesi bergambar dgn pelakon-pelakon:


With Redza Minhat

yg nie.. err.. sapa erk nama dier? (^^')

The Thunder- with Iedil Putra (Jetlag)

Wajah² gembira sbb dpt bergambar dgn artis (^_^)


Eh!.. lupa plaks..

Okey.. Ni adalah gambar-gambar yg paling digemari. Hontoni sukides!. Terima kasih Posh sbb tolong amikkan gambar-gambar nie. Sukis!! (^__^)


Sweet giler Iedil time nie.. err Ila pun (^^')..

Gambar nie? Sweet tak? Sweet tak? haha (^-^)v



//Ona.. nanti kalau korng nak pegi tgk lagi, info aku yer. Saya nak ikut! (^-^)/


6 ulasan:

kuizikel berkata...

Argh x jelesnya

NedLi Sakurai berkata...

hehe.. kitorng xleh nak ajak ko, Kui.. nanti ko terpaksa bawak iyman. iyman blum cukup umur nak tgk show nie (^_^)

ona d dropmental berkata...

errr.... berapa kali ko sebut nama aku dalam entry kali? haaaaaaa :):):)

NedLi Sakurai berkata...

ko idola aku ona.. ko kena paham (^^,)..

dropmental berkata...

bluwek... idola konon hahhaha

NedLi Sakurai berkata...

hahahahahaaaa (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...