Sabtu, April 13, 2013

Mari Amalkan 5S

Yup.. sabtu.. weekend.. hari utk berada dirumah.. so masa yg baik untuk kemas bilik. Dah sampai masanyer untuk buang apa² yg patut.. simpan mana² yg masih sayang (^^')..

Makanya 5S Project pun dijalankan dan dah selesai pun.. macam² aku jumpa.. Sebahagiannya mmg patut lama dulu dah dibuang.. sebahagiannya perlu disimpan semula (^_^)..

Aii.. dah mcm arkib kot bilik nie. Banyak giler barang-barang aku rupanya.. Sayanglah.. semuanya ada sentimental value..


Oh!.. ( ^_').
Aku jumpa balik dah CD collection aku.. hahahaa..
yg 3 kerat nie (^__^)


 

Ada lagi rupanya CD-CD aku nie.. Ingatkan dah kena curik hilang.. Tersorok dalam tin box IKEA nie.. Tapi ini jerlah 3 CD collection yg aku ada.. (^^')







Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...