Wednesday, September 14, 2011

Salam Perantau

Aku rasa mcm sedang berada di London skrg nie.. hahaha..

Eh!.. bkn sebab itulah Ona.. ko nie.. ada2 jer.. malu lah..(^^').. mmg kokoro dah doki2 pun lepas tgk gambar encik_berbaju_melayu_coklat tue kan.. (^^") t-heee.. tp bukan..


eh!.. ( ^_')
oh! ok..ok.. kembali..

Aku rasa mcm aku sedang berada di London skrg nie.. rasa mcm duduk di perantauan.. sbbnya, baru dpt msg dr mak nie tadi.. dan msg nie berbunyi camnie:
Salam.. *pesanan ringkas*-------*pesanan lagi*.. Ok. Nanti call balik.. Sayang dr mak dan bah. Wasslm..


hahah.. sejak bila mak tulis sms ader tulis "sayang dr mak dan bah" nie? hehe rasa mcm jauh nau aku duduk ne? mcm lama benar x berjumper.. hahahah.. padahal.. pkl 6.30 ptg nanti ader jer aku balik rumah tetiap hari (^_^)v..

pastu lepas balas sms.. dpt lagi balasan sms dr mak:

tqvm



itu jer.. hahahha.. siyes weh.. sejak biler mak pandai meringkas2 ayat nie? Bukan mak kita pejuang bahasa kebangsaan ke? (^^,)hehe.. sapa yg ajar mak nie? Nie mesti budak nana nie? hehee..

//harap2 mak x tulis mcm budak2 muda zaman skrg dah la kan (^.^")


erm.. since masih lagi terasa mcm diperantauan.. aku nak sampaikan ucapan salam perantau la.. hahah bleh gitue? bleh aaa.. (^_^)


Salam Aidilfitri buat keluarga yang berada di Kuantan, Pahang dan juga di KL dan Perlis(?).. serta buat semua sanak-saudara, ahli keluarga yang berada di seluruh Malaysia.. Tidak lupa juga, buat semua sahabat-handal dan taulan. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin ikhlas dr saya di perantauan..




Selamat Hari Raya!!(^__^)v


2 comments:

cekkeya said...

wahhh, lama rasanya tak nmpak k ned ngapdet. ;)

dahsyat tu, siap tqvm lagi. ahahha ;) abah kita, memang kena taip satu satu perkataan, tak boleh ringkas2 nt dia tak paham. ahha

NedLi Sakurai said...

heheh.. busy skit la skrg nie yan.. x sempat nak update blog.. lgpun xder apa bleh diblogkan (^_^)

hehe.. mak akak bebaru nie jer.. dulu2 dier taip sesatu... (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...