Wednesday, April 20, 2011

Mari Bermain Woodball..



Widaad & Kayu Woodball yg aki buatkan..


Gedix jer nengoknyer.. (^^' ).

Semua org layan dia.. nak main bola beli bola.. nak main ikan, beli ikan.. nak main woodball, aki buatkan kayu khas untuk dia jugak.. ~makngah yg jeles





Bah sdg melayan Widaad..


.. dan sbb nak memudahkan cucu main woodball.. aki siap buat mallet (kayu pemukul) dan 3 gate khas kat laman rumah untuk main ngan Widaad dan kakak-kakak (Aneem & Najla).. haha takyah pegi taman bandar (^^,)..


( ^_').. oh!

Main woodball nie simple jer.. dier mcm main golf.. ada gate dan setiap gate perlu pukul bola ikut nilai par yg ditetapkan.. kalo kurng atau sama nilai.. kira menang ler.. kalo terlebih tue kalah la (^^,).. lebih kurng cenggitue laa..

Tapi ok gak main woodball nie.. dpt 5-6 round untuk 3 gate yg ader kat rumah nie, berpeluh gak skit-skit.. (^_^)v.



Widaad ngada (^^' )



//Ala.. makngah x heran.. x jeles pun ngan widaad.. dulu kitorng ada tennis court.. lg best! (sbb duduk rumah guru SMK Seri Jengka (^^' )..)

2 comments:

kuizikel said...

rambut widaad...... dah macam... apa ek.. hehehe.. comellllllll

wah bestnya, atlit ni...

NedLi Sakurai said...

rambut helmet.. haha (^.^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...