Khamis, Julai 22, 2010

Selingan: Gerhana di Rome..


Erm.. kan we all bernasib baik dpt menjoinkan diri kat 'Eclipse' Promotion Tour di Rom tue.. so nie gambar² tambahan.. kebetulan cuma dua org jer yg hadir.. Sowie Ona.. your edward didn't come, so xderlah gambar beliau..

dan kepada kengkawan yg mendambakan minat akan lelaki kachak+ muda+ comel_lote ini.. saya hadiahkan beberapa piccas untuk tantapan korg... terutama Fifi dan Nad..

enjoy yaaa.. (^_^)/



Jacob yg comel



Bella yg kaku/kayu di dlm & luar movie.. (^^i)


Since jacob dan bella x dtg pun kat tempat kitorng.. so xleh lah nak bergambar laga-laga pipi cam yg awek Itali tue dapat.. giler happy minah tue lepas dpt bergambar ngan jacob; guna kamera phone dier.. confirm ltk kat wall phone lepas tue.. aku doakan muka dia x masuk frame.. ~ahahah giler jahat (^^i)


//Sorry gambar agak kabur sbb guna kamera compak jer..
//DSLR x sempat beli lagi (^^,)..

2 ulasan:

kuizikel berkata...

sape sape dpt gambo ngan jacob?

NedLi Sakurai berkata...

manalah aku kenal awek itali tue.. hahaha.. x sempat nak tanyer nama die (^^i)... tp aku jeles!.. walaupun aku x minat pun kat jacob tue.. haha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...