Sabtu, Julai 31, 2010

Hari-hari Akhir di Aberdeen


Sepanjang minggu yg lalu kami telah round England dan sekurng2nya telah cover 1,265 miles.. yang mana jika tanpa berhenti.. dr Aberdeen- Carlisle- Birmingham- Salisbury- Cambridge- Wellingborough- Newcastle- St. Andrews dan balik semula ke Aberdeen; memakan masa lebih kurng 25 hours.. with consistent speed and without stopped for gas/eat/toilet etc (^^,)..

dan masa pulangkan keta sewa siang tadi.. org tue terkejut sbb jauh giler kitorng drive guna keta tue.. haha (^o^)v.. tp x menjadi kesalahan.. janji pulang keta seperti mana yg disewa di awalnya, dah la (^_^)..



More than 1,265 miles! Sugoi ne~? thanx to Uda-chan sbb dia memandu almost 55% sepanjang roadtrip kali nie.. selebihnya aku dan fara.. nana bawak sekejap kat car park di York.. hehehe x berani nak bagi dier bawak (^^' )..


Erm.. ( ^_')

Esok pepagi dah nak kena balik Mesia.. Uda bawa adik-adik lawat school dier.. aku x ikut sbb dah pegi dah dulu.. lagipun beg x siap packing lagi.. Rasa mcm nak nangis, barang2 crystal mak nie dah terlebih berat.. terpaksa aku lupakan sedikit souvenir/brg2 yg aku nak beli lg sblm balik.. beg dah x muat (T,T)..

Oklah.. sementara aku menyudahkan packing bag nie, biarlah korg tgk gambar2 mereka di school Uda siang tadi..








Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...