Sunday, August 16, 2009

This is What We Call an Obsession..


( ^_')/.. kyaaaaaaaa...


sushi, california rolls & nasi kepal onigiri..


~haha.. I'm soooooo-oo going to marry Sho-Sakurai have a romantic-day-picnic with my sho-kun kat tasik titiwangsa neh~!-yeay!!(^^')v.. Eh! ke nak kena pg jepun, cari sho kat sana? (^^!)..


Kelmarin berjaya buat sushi yg rasanya ala-ala mcm sushi yg jual kat carefour/ jusco tue.. ini telah disahkan oleh SIRIM  kakchik, so misi selepas ini ialah: buat sushi yg rasanya ala-ala sushi king laks..(^^ii)



// lama giler x borak pasal Sho ngan uda.. rindu ne~.. huhu ('_~)

4 comments:

kuizikel said...

ini sudah lebih dari giler..hehehe

bila tah dpt rasa ni........... care4 nye i like .. nak2 yg ada ketam

huD said...

ehehhehe nasik kepal adelah onigiri huhuhuhu tuelah die, busy betul ko ne ekekkeekeke mak kate ari2 bgn kul 4 pg study?? sugoii na~~!! ganbate nee-chan~~!! hahaha ko minat shokun lg kah? tak sbrnyer nak balik huhuhu

NedLi Natalisz said...

kui,
biler nak turun KL ala bujang lg. kalo turun info ne~? kiter buat kat umah ona, nak lepak rumah aku pun ok.. bleh buat kat sinie ker (^_^)


hud,
MASIH!~hahah siap ader tanda seru sbg penegasan ayat. walaupun hari tue terskandal kejap ngan Ryan Reynold yg hotz tue, tp Sho-kun tetap xleh lupa.. so dah kembali ke sho semula.. (^^i)

bak kata pojan.. don't live with someone u can live with.. but live with someone u can't live without.!aceh.. (^^!i)

sabar erk.. 3 minggu jer kan lagi? hahaha.. x sabar jugak nak gi amik ko kat airport (^_^)

amoi said...

giler ah...bleh bukak restoran sushi ni..ehehehe...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...