Friday, August 14, 2009

Kelas Disaster Recovery..

Aku kena buat assignment nie.. then perlu guna buku Disaster Recovery yg kitorng guna utk kelas Dr. Sameem dulu.. buku rujukan tue kitorng photostate jer.. sbb nak jimat duit, maklumlaa pelajar.. pinjam duit PTPTN jer plaks kan....

Merujuk kpd perenggan di atas, tetiba aku ader 1 soalan cepu-mas kat semua bebudak batch aku.. yg sesama masuk kelas Dr Sameem nie..

korng perasan tak, chapter 9 buku tue telah ditungang-langgangkan muka suratnya oleh si pemotostate buku itu? Hahhahaha.. aku jamin 60% x perasan kan? Sbb korng x baca sampai chapter 9 kan?.. kompem.. aku tau!! jgn nak tipu (^.^)


kantoi.. kantoi.. ngan aku-aku sekali kantoi ne~.. (^^i)




// tak perasan ke.. atau sbb dah lupa erk? ~ ayat coverline

4 comments:

amoi said...

aku la yg 1 kelas dengan ko tu...tunggang terbalik camna?haha...serius tak abih baca buku :P

kuizikel said...

sib baik aku tak 1 kelas ngan ko... aku baca buku dari kulit ke kulit tau :).. siap ingat bday abdullah embong buku database :))))))

NedLi Natalisz said...

hahahah..

moi,
dier ltk x ikut susunan.. terbalik-terbalik.. maybe silap masa dier photostate.. so nak jimat. dier buat jer... agakneyr dier pun pk.. budak2 bukan baca sampai habis pun (^^i)

kui,
ko kan plajar contoh.. siap hafal muka suarat dan sudut letak mana2 tajuk kan? (^^,)

amoi said...

weh pojan...tabley blah...kalo la masuk lam exam bday abdullah embong tu sure ko bertambah2 score...ehehehe..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...