Friday, July 31, 2009

Semuanya Untuk Mu - Part 1



.. bunga telur dah siap bungkus.. cookies dan kudap-kudap pun dah siap packing kecik2 letak dlm beg.. untuk dijadikan doorgift (^^,) Seronok gak erk bungkus-bungkus bunga telur untuk kenduri di rumah sendiri nie (^^i)...

Lauk-pauk dah susun molek-molek atas meja... mak, adik-adik semua dah bersiap tue.. aku jer yg x tukar-tukar baju lagi nie.. skit lagi tetamu dak nak sampai (^^ii)...


eh! ( ^_')..
.. sambung kendian laa..

5 comments:

cekkeya said...

wah, cam kenduri kawen je ada doorgift nih..eh, ke mmg kenduri kawen????

kuizikel said...

ada lebih doorgift tu, simpan2 la kat aku (basi tak agak2)..hehe

eh ko bukan jd OP ke utk majlis wiwi ni? :D

NedLi Natalisz said...

cekkeya,
bkn kenduri kawen laa.. majlis cukur jambul jer.. (^^i) tp biasalah.. mak akak nie, kalo ngan cucu kan.. memula skit jer, tetiba dah siap ader beg bagai.. huhu

kui,
dah habis laa pojan doorgift.. hahah best sgt kot cookies yg aku buat, tue yg semua org berebut2.. ~hahah giler riak statment aku nie (^^ii)

amoi said...

wah macam kenduri kawen...mana gambar wiwi tunang ni?heheheh...

NedLi Natalisz said...

x sempat la.. nanti laaa aku update.. adeh susah betul nak dpt internet kat sinie.. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...