Rabu, Julai 22, 2009

Macaroni + Ebi-des untuk Tok..



Last weekend aku balik kuantan kejap ngan radie. Memula tak jadik balik.. pastu tetiba dpt msg dr radie "Angah, we need to talk... eh! tiba² siyes laks bunyinya kan?"..sempat radie melawak dlm msg dia.

lepas 'the talk' aku pun balik la ngan radie ke Kuantan.. ~ baru aku tau, penat rupanya balik kampung hari jumaat malam, then petang ahad nak kena balik semula ke KL nie yer?

Then sampai rumah, disambut meriah.. (^^,) mcmla lama x jumpa kan? padahal baru 2 minggu duduk KL. Si aneem siap peluk kaki aku masa datang rumah dia kelmarin (kawaii na~?).. adeh, terharu gila aku dibuatnya..

oh!.. Najla jer kerek skit.. buat tatau jer.. pegi toilet laa, buat-buat tgk katon la.. blagak cool konon (^^') tp dier mmg cenggitue, dia mcm aku laa x reti nak menunjukkan kasih sayang (^^i)..


pastu mak kata, nak ajak tok tido rumah.. so jemputlaa tok tido rumah taman guru.. masa tgh² lepak lepas dinner, tetiba tok bunyi.. "apa yek yg mcm tiub basikal tue, yg angah selalu masak dulu?"

(^_^) rupa-rupanya tok nak makan macaroni goreng.. siap tanya,"kalo goreng ngan udang sedap tak?".. adehlaa, manalah nak cari ebi-des tgh2 malam nie kan? so aku janji ngan tok esok aku masak tp masak bodo jerlaa.. letak fishball + telur..

gila bodo jer aku goreng macaroni, tp mak kata tok makan sampai 2 pinggan.. oh! terharu lagi sekali aku dibuatnya..

huhu (^o^)


// rasa mcm tanak balik KL la plaks.. tak sampai hati nak tinggalkan dapur mak yg cantik tue... dah laa KL asyik jam jer, dgn bebanan tol-nya, duit minyak lagi.. huhu bencinta betullaa.. (T_T)


8 ulasan:

cekkeya berkata...

wah, dahsyat a tok makan makaroni...!!!

NedLi Sakurai berkata...

ya.. cool tak tok saya? itu blum dier mintak pizza, kfc dan johnny's (^^i)

kuizikel berkata...

hahah mmg kewl.... sib baik ko tak bg tiub basikal.. eh.. bencinta la aini dok KL :).. soh bajo kat UUM tamo dulu :P

NedLi Sakurai berkata...

UUM kang aku lagi merana.. sbb jauh dr kuantan (^^,)

slyde berkata...

tiub beskal??? wakakaka pestaim dgr org panggey macaroni tu tiub beskal. comel otey! hehe

oh kak ned, welkam to KL, jem, toll, banjir, eksiden dsb termasok di dalam pakej ye hehe or should I say welkam bek to KL sbb dolu pun dok KL lame gak hehe

tp kire ok kot? sbb akak dok SA, tak trok sgt seperti di KL, separuh saje pakej dia hehe

NedLi Sakurai berkata...

Thanx.. hahah dulu mmg duduk kl tp dulu x bawak keta.. so x rasa sgt bebanannyer.. tp skrg nie kena hadap-la ka.. takder keta kang lagi susah (^^ii).

Azila berkata...

haha...pandai gak tok ko makan makaroni ek...

NedLi Sakurai berkata...

tok aku cool (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...