Thursday, June 25, 2009

Wiwi Sudah Melihat Dunia..



Hari pertama melihat dunia..


Alhamdulillah..

dah dpt sorang lagi anak sedara pompuan.. tp abgwan x letak nama betul lagi.. so panggil Wiwi (sebutan : Wee-wee) jer dulu




Budak Mata sepet (^_^)



Mencari baby tersembunyi ~hahah bnyk gila bantal peluk wiwi



~ Pegang baby kecik, yg blum cukup seminggu adalah sgt mengujakan + menakutkan + menggeramkan (geram nak picit-picit- hahahah).. (^^,)


8 comments:

huD said...

comellnyer wiiwii, tembam ahahhahahha sepet, cerah tak ned?
nnt aku balik, dah 3bulan dah... arap2 muatlaa set baju yg aku beli 4bulan lepas tu miahahahhah

NedLi Natalisz said...

ekekekek.. kalo x muat, bleh kasik kat adik dier.. aku rasa dr tanda-tanda awal nie.. mcm bleh dpt adik perempuan jer lepas nie (^^ii)

huD said...

maner2 pun takper sebab aku beli kaler ceklat ahahahhaha

NedLi Natalisz said...

00oo0 ok... bagus..bagus.. perancangan masa depan yg baik (^^,)

amoi said...

waaaa...sgt best pegang budak kecik..congrats kak uda + abg wan n family!!!

Nafis^_^ said...

alahai kiutnyer+putih gebunyer dieerr!! aku sendiri pun takut nk pegang Nafis masa baru lahir dlu..lembik terlentok-lentok kpalanya..m'gerunkan tp menggeramkan!!

kuizikel said...

ekekekek.. kalo x muat, bleh kasik kat adik dier.. aku rasa dr tanda-tanda awal nie.. mcm bleh dpt adik perempuan jer lepas nie (^^ii)

apa ni maksudnya..apsal aku tak paham.. haha... ke tunggu anak sdara yg ned nyer hud? haha

NedLi Natalisz said...

kui,
jgn slh paham.. maksud aku, dr fizikal wiwi jer aku bleh meramal yg adiknya nanti kebarangkalian besar adalah perempuan (^^,)~ makngah bleh rasa tau!

lin a.k.a ummi Nafis,
hahah ko pun seriau gak ker? hehe tp rasa mesti lain skit kan sbb anak sendiri (^_^)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...