Monday, March 02, 2009

Cabaran Tag dr Amoi...


Ila tag aku.. so aku nak layan laa.. kebetulan tgh rajin, tp aku malas nak tag org lain (sbb semua ila dan pojan dah tag-kan dah (^^,) )

-GO to your photos folder in your computer
-GO to the 6th Folder of your photos
-GO to the 6th photos in that folder
-Put the picture on your blog & description of it.
-Invite 6 friends to join the challenge
-Link them in your blog & let they know they have been challenged.

so.. lepas godek-godek NB aku nieh (yg penuh dgn folder gambar).. so inilah gambar ke-6 yg terletak di dlm folder ke-6... tp knp 6? bkn 13? ('_~ )




Ini gambar aneem dan najla, di ambil sekitar tahun 2006. Kitorng berpiknik kat Sg. Pandan beramai-ramai time nie.. buat BBQ + piknik... Budak berdua nie tgh happy sbb baru lepas makan jajan, pastu dpt minum air yougurt laks... asal manis suker ajer diorng nie...


// adeh.. aku teringin nak mandi sungai laaa

9 comments:

cekkeya said...

si cilik berdua nih memmmmmang comel..ehehehe

cekkeya said...

tak puas hati nih, sebab tak dpt comment kat chatbox...tak kuar2..ehehhe

so, merujuk pada entry kuizikel pasal radix FC...

nih ada jumpa ebook pasal kfc punye secret recipe...World of e-book...ke dah ada???ehehe

starbuck pun ada...

cuba2 la jenguk..eheheh byk lagi ebook2 yg menarik, novel pun ada...faizal tehrani

NedLi Natalisz said...

waa tq azian....

dah tgk dah tp dlm tue xder cheezy gravy untuk wedges... yg ader resepi untuk mac & cheese... lebih kurng kot.. nanti nak try

kuizikel said...

pembetulan : azyan yer bkn azian..hahaha

comel betul bdk 2 orang ni, sorang rambut lurus, sorang rambut ikal.. tapi 2-2 sgt comel...hehe

NedLi Natalisz said...

hahah.. sowie.. sowie salah eja la plaks nama cekkeya nie (^^i)


erm.. kui, actually dua-dua rambut lurus... tp rambut adik nipis skit, so biler basah dier melenting2 (^^,)

amoi said...

si adik tu mmg dari kecik pandai berposing ek...hehe...comey betul

NedLi Natalisz said...

Inherit dr makngah dier kot (^^ii)

kuizikel said...

erk. mak ngah? tak boleh belahhhhhhhhh

kuizikel said...

erk. mak ngah? tak boleh belahhhhhhhhh

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...