Monday, January 05, 2009

Aneem & Najla...




abgwan ngan kak uda singgah umah jap pagi tadi b4 htr budak berdua nie ke sekolah (^^i)... sowang ceria giler.. sowang blur hahahah...

gambar nie aku amik, khas untuk makde aneem dan najla yg berada diperantauan...

Weh Da.. ko teringat sapa biler tgk budak berdua nie? cuba recall image-image around tahun 1995-1997... depan gate rumah kampung baru.. balik dr taski (^^,)


kalo jumper gambar lama tue akak up kan kat sinie nanti (^^ii)


-------------------------




dah jumper (^^,)... haha.. mcm dejavu la plaks (^^i)


Farah & nana.. 1996- balik dr taski

tak ingat sapa yg amikkan gambar time nie, kak chah kot .. hehe siyes sgt berharga moment nie.. dgn beg mekah cam baru balik dr masjidnyer.. tudung senget dan slipar jepunnyer (^^i)...

~update : 6 Jan'09





//huhu.. rindu kat rumah kampung baru...

14 comments:

kuizikel said...

ahaha.. sngguh chomel..

nak kata mcm ko ngan uda la tu... kkekek.. letak dulu gambo baru aku leh ckp chomel ke idak :)

NedLi Natalisz said...

bkn mcm uda ngan aku laa.. hahah thn 1996 aku dah umur baper ko nie.. kalo yer nak ckp aku muda dr ko puunnn... (^^ii)

amoi said...

hehe...comel2...pesal si adik cam tak gembira je gi sekolah??hehe...

NedLi Natalisz said...

dier mmg macam tue (^^ii)

masa nak naik keta tadi pun,
asyik tersandung jer..
hahahah (^^,)

huD said...

ahahahhaha cam farah n nana...tp terbalik. Farah yg masam tue , nana yg cerie ahahhahaha lawak2
comellnyer...biler pakai camnie, nmpk tak besar plak duerang nie.
ekekekkeke ade dalam album nana kalau tak silap....try tgk ade tak

huD said...

weis...kasut itam berkilat tak tahan tue...sebbaik dierang tak mintak bukan2. nak kasut pink ke ape ke ahahhahahha teringat anak sedare kawan aku...die tanak suar skolah kaler biru gelap. die nak kaler merah ahahhahah lawak budak2 nieh

NedLi Natalisz said...

hahah.. betull.. ingat ko yer.. sapa masam, sapa ceria dulu? (^^i)

mak gelak biler aku tunjuk gambar nana & farah smlm (^^,)


er..adik sapa yg nak suar sekolah kaler merah Da? haha.. giler klaka. adik asha member biomed ko masa kat UKM dulu tue erk?

mak najla&tasneem said...

najla beser laa...nak gi skolah pepagi mesti sentimental lebey.

semalam sesuka hati dia cakap kat ustazah dia nak tido. kalau nak tido tu mmg tahap boring gaban dah tu. tido atas sofa bilik guru plak tu kakakaaa...anak saper la tuh

NedLi Natalisz said...

maybe sbb amik gambar high angle kot.. nampat bebudak tue kecik jerk (^^ii)

btw.. adik mmg slamber.. suka-suki mintak izin ngan ustazah nak gi tido.. ponteng kelas dgn kebenaran.. hahahah (^^,)

huD~ said...

ahahahha cool giler najla...anak saperlaa tue ekekekek
takkan ustazah nak larang plak, dah ngantuk.
nie anak sedare nieta, ko tak kenal kut...nanges guling2 tanak suar biru gelap ahahhahha
dah besar takleh pakai gaun dah ke aa? kene tutup aurat eh mak_najla&tasneem?? ekekekke

kuizikel said...

muakakkak... gambo ko ngan uda tepek la gak :)

NedLi Natalisz said...

Hud,
bebudak nie kan masuk skolah Ibnu Abas.. kenalah menutup aurat (^^,)


Kui,
aku ngan uda x taski sesama laa.. aku dah masuk darjah satu, uda baru masuk taski... sbb tue xder gambar baju taski sesama (^_^)v

amoi said...

haha...sebijik la...
yg blkg tu farah ke?dpn nana?

NedLi Natalisz said...

moi,

belakang farah, depan tue nana

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...