Monday, December 01, 2008

Pinky pink!...

Merah jambu a.k.a pink kaler sgt sinonim ngan budak pompuan aku rasa.. dan tak salah kalo sesetengahnyer sgt obses ngan kaler pink nie.. sampaikan semua benda nak ada kaler pink...

dan walaupun aku rasa agak keterlaluan kalo kereta pun nak dikaler ngan kaler pink, tp masih bleh diterima akal kot... agak kiyut aa gak keta kaler pink kan.. (^^,) macam keta-keta nie...




Tapi tolonglaa jgn sampai jadik macam nie.. hohoho..~budak nie tengah rebel kot..(^^i')



..ini adalah gambar candid..




// hoho.. mintak simpang...

4 comments:

kuizikel said...

ni senario kat kuantan ke ni? hoho ngeri

NedLi Natalisz said...

bukan.. bukan.. kalo kat mesia aku rasa kompem budak nie dah diburu (^^,)..



~ianyer berlaku di negara asing (^^ii)

amoi said...

ko ke amik gambar dak tu?

NedLi Natalisz said...

ha'ah... actually gambar minah pink nie terselit kat salah-satu gambar yg aku amik.

masa amik x perasan pun dier..lepas belek-belek gambar dlm pc.. baru perasan (^^,)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...