Saturday, September 27, 2008

Kisah Mixer Yang Cantik



aku singgah kat sebuah kedai letrik nie tadi.. hohoho... then aku ternampak mixer yg ala-ala cam kat atas nieh... (^^')

pastu aku pegilah dekat skit sbb nak usha harga dier.. sekalik tgk.. umang aaiii... amik ko harga dier sama dgn sebuah mesin basuh jenama elextrolux... hohoho...

sedeynyer saya...


aku sukerlah mixer cantik camtue... stainless steel... kemas, segak dan nampak elegant walaupun duduk hanya kat dapur jer.. tp kalo dapur pun ala2 macam kat ikea, aperlah salahnyer kan (^^i!)

huhu.. kalo dpt mixer nie.. hari2 lepak dapur buat kek, cookies, aiskrim, pie dan roti pun takper....


// btw.. my birthday cuma tinggal dlm 2-3 bulan jerk lagik.. kalo ada sesiapa yg rasa mcm tgh fikir2 nak carik hadiah aper kan.. blehlah hadiahkan aku benda alah nie.. hahahhah

2 comments:

kuizikel said...

pergh mintak hadiah bday mixer 1K+... muakakak...klu dlm wishlist kawen pon blom tentu aku pertimbangkn.. muakakak... klu nak jenama pensonic ke, maxwell ke.. bleh la diusahakan.. ngeh ngeh

NedLi Natalisz said...

err... bkn 1K yer harga dier.. hampir 2x ganda harga D80 tau.. huhuhu...

bleh beli mesin basuh tue.. adeh.. pelik akulah pesal mahal sgt... (^^!)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...