Friday, September 26, 2008

Hohoho Balik Kampung...


mesti ramai dah mula balik kampung hari nie (^^,)... fara ngan nana pun dah sampai dah pagi tadi.

Tahun nie macam last yr.. aku x merasalah keriangan balik ke kg sbb mmg dah sedia ader duduk kat kg (^^i).... kalo idak mesti lebih syok haha..

teringat laks masa study dulu... selalunyer kalo time nak cuti untuk balik raya nie, akulah antara manusia terawal yg kemas beg.

Lagik seminggu nak cuti aku dah siap kemas-kemas beg.. sampai ila ngan D rasa jeles laks tgk aku dah siap-siap kemas beg.. haha punyer lah bersemangat nak balik raya.

Dan alhamdulillah.. aku dulu mudah.. x perlu susah2 naik bas.. selalunyer aku tumpang radie jerk balik kuantan.. x pun mak dtg amik kat UM... tak pun balik ngan abgwan atau kak nora... memana yg balik dulu laaa.. yg penting dpt sampai kuantan awal (^^')

erm.. x pernah rasanyer aku balik raya naik bas (^^!)...



sempena org berpusu2 nak balik raya nie... aku tujukan lagu nie, khas untuk semua umat Islam yg nak balik dan berhari raya di kampung.. dgn ucapan: Berhati-hatilah di jalan raya.. (^_^)v

Balik Kampung~ Sudirman



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...