Isnin, Ogos 25, 2008

Do We Have To Be Rude To Be Kind to Ourselves?




Mesti ramai yg pernah alami spt mana yg aku alami nie.. huhu..

Smlm aku keluar ngan Radie, pg Giant.. saja beli brg dapur skit.. then masa nak membayar tue.. semua kaunter full.. dan semuanyer beratur agak panjang.. so kitorng pun ikutlah beratur...

tgh-tgh beratur tue tetiba ader sowang kakak bertudung ala mak itik nie, sesedap rasa jer menghimpit line dan berniat jahat ingin memotong queue.

aku pun, tegurlaa baik-baik, tapi.. boleh dier buat dek jerk... ader ke patut??!.. huhu sakit betul hati aku... then,aku tegur lagik.. dier buat-buat tak dgr... huhu.. aperlah punyer sengalkan.. (^^,)

so last-last aku berdiri depan troli dier, baru dier nak blah itu pun selepas beberapa minit(^^i)~ sungguh gengstaz gengsterlah plaks aku rasa time tue...

huhuhu... actualy aku xderlah kurng ajar sgt rasanyer... sbb aku dah tegur.. 2 kali tp dier x paham kan.. so terpaksalah berkeras skit... lagikpun.. dier bkn saja memotong aku nieh.. tp 5-6 org yg beratur dibelakang aku..

mmg lah time tue dah pkl 9.45pm.. tp semua org pun nak kena balik rumah jugak.. so pleaselah.. cuber bertimbang rasa.. jgn terlalu pentingkan diri... dan aku rasa akak tue bukanlah seorng yg x pernah pg ke skolah.. muker dier sgt educated..

oh!... situasi ini sgt menyakitkan hati.. mmg selalu kena.. kengkadang aku biarkan ajerk.. tp kalo time mood aku x baik mcm semalam.. aku akan pastikan keadilan perlu ditegakkan (^_^)v ~ walaupun terpaksa berkasar.





3 ulasan:

amoi berkata...

kalo aku..aku pon tak suka gak org potong2 Q ni...tensen jek...

penah sekali org masuk parking yg aku nak masuk...padahal aku dah bg signal...terus aku hon kuat2...sib baik reti bahasa...dia kuar semula dari parking tu..muahahha...

Tanpa Nama berkata...

heheh... bagus moi.. kalo aku pun aku buat camtue... Bravo!(^^,).

Tanpa Nama berkata...

bravo gengster2 skalian :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...