Isnin, Mei 05, 2008

Awan Yang Terpilu...

Semalam aku ngan uda pegi carefour yg baru dibuka kat East Mall.. nak beli brg dapur skit.. so we all park keta kat parking lot atas yg x beratap tue, memandangkan parking bawah yg kat depan mall dah penuh.

masa nak balik tue, hari mcm nak ujan.. then nampak 2 org budak tgh amik-amik gambar langit.. kitorng tgklah, aper yg menariknyer sampai bebudak nie beria sgt nak amik gambar kan..

so dptlah kami gambar langit & awan nie..






(SubhanAllah.. maha suci tuhan.. )

Cantik giler langit time tue.. sayang x bawak kamera.. pakai kamera h/set uda jerk nie.. tp agak menggerunkan jugak.. sbb x pernah-pernah lagik terjadik cengginie...



3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ainii...aku pon npk awan tu masa dlm bas on da way blk kl...mmg cantik dan geram je nak amik gambar tp tade camera...kalo pakai hp sure tak cantik cam aku npk...huhu...cantik kan...disebalik awan ada matahari pastu ada pelangi...tp aku npk lg clear pelangi tu dr gambar ko amik...hehhe...

NedLi Sakurai berkata...

(^_^).. aku pun amik guna kamera h/set uda...

aku x nampak pelangi.. huhuh.. rugi..

ko balik ktn ker? pesal x call.. leh gi tgk wayang.. uda ngan radie demam..

Tanpa Nama berkata...

aku pegi carrefour jek...pastu memerap kat umah...terlupa nak sms ko...kalo tak leh tgk wyg ek..huhu...sorii...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...