Khamis, April 17, 2008

CJ7



aku baru jerk tgk citer nie.. abgwan yang tlg downloadkan.. x berapa mantap aa citer nie.. giler aa boring.. lawak ulang dan sgt-sgt mengecewakan aku yg merupakan kipas_susah_mati Stephen Chow nie!!

Aku nie jenis org yg sangat-sangat-sangat senang nak ketawa.. tp tuelah, biler tgk citer nie.. aku rasa sgt kecewa... huhuhu maybe aku terlalu mengharap kot... erm.. lawak yg diharapkan, scene menyentuh jiwa plaks yg mari.. huhu

Adakah en. stephen chow sudah terlalu tua untuk melawak?(~_') erm.. x jugak.. kalo diorg letak si stephen chow nie sensowang berdiri tegak kat dlm filem nie pun aku bleh gelak aku rasa... muker mamat nie klaka...

takder idea la nie kot..


btw.. aku gelak lebih banyak biler tgk citer Fight Back To School isnin lepas drpd tgk citer nie.. huhu



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...