Selasa, Oktober 30, 2007

Selamat Pengantin Baru Ami...

ahad hari tue pg kenduri kawen ami... seronok!!..

ramai gak kawan2 masa kat smart dulu aku jumper... dan dpt dgr berita2 terkini diorng.. ami still mcm dulu.. ceria dan kalo dier senyum mesti mata jadik kecik..(sepet) ... (^_^)

actually aku dtg tanpa dijemput ami pun.. sbb dier xder no phone aku dan aku xder no phone dier... tp nasib baik shakey call. ajak gi kenduri ami ahad hari tue.. so masa masuk bilik ami.. aku sebut awal2... " ami!!!... walaupun ko x jemput aku. tp aku dtg jugak.. so halalkan nasi minyak ko nie kang yer..".. gelak jer ami, sambil ckp.. "aku lost kontek ngan ko..."

tp aku x sempat tgk suami ami.. sbb shakey nak kena balik awal.. bas dier gerak kul 2 ptg tue... so kami cabut lepas makan.. heheheh... so x sempat nak jumper chua... tp bagus gak.. sbb ami kater dier jemput SD..

huhu aku takmo jumper.. (^^!!)...


PicTurE : Aku, Shakey & Ami masa dulu-dulu..


1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

rindunya ngan tudung labuh :V

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...