Khamis, Oktober 25, 2007

..kakak tak pandai....


smlm uda call.. citer pasal kakak anem yg tanak pegi sekolah.. hahahah.. dier dah 4 thn.. next yr 5 thn.. so abgwan cariklah sekolah tadika untuk dier.. tapi dier tanak pegi..

puas dah abgwan pujuk2.. siap suruh makde tolong pujukkan... still x jalan... yg terlebih x-cited-nyer si adik laks ... "kakak tanak pegi sekolah... kakak tak pandai" dier keep on ulang ayat tue jerk.. aku dpt bayangkan muker cebik dan nada sedih dier tue...

pastu uda citerlah lagik.. siap pujuk pakai baju baru.. beli kasut.. tp still x jalan.."kakak tanak pegi sekolah, kakak tak pandai..."

pastu tetiba dgr suara adik kat belakang... "adik nak pegi sekolaaaaah!!" dgn nada riangnyer -(^^).. mesti tensen giler.. kalo aku jadik kakak anem, sure.. mesti tertekan ngan statement si najla tue.. hahah ..

erm.. kakak aneem mesti ikut perangai abgwan nieh (^^!)... tp dulu abgwan bkn tanak gi skolah.. tp dier jeles aku x pegi.. dier buat syarat ngan mak.. kalo aku x pegi.. dier tanak pegi.. dah tak pepasal aku pegi sekolah umur 3 thn (^^!!).... nie menurun kat anak dier plaks... (^^,)



//heheh mesti pening pala kak uda... (^^)

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...