Rabu, Oktober 10, 2007

Hari-hari Di Penghujung Ramadhan (I)




Baru lepas gi berbuka ngan radhie & Eita kat Secret Recipe tadi.. lembab giler lah service diorng nieh.. tp takpelah.. sian gak diorg.. diorng puasa dan maybe ramai kaki tangan yg dah start cuti untuk persiapan raya kot.. tue yg slow skit…

Radhie ngan eita makan speghetti meatball.. aku jer yg tetiba rasa mcm nak makan chicken chop laks tadi.. so kesudahannyer aku paling last dpt makanan… diorng dah nak habis dah.. baru hidangan aku sampai … sabar jerlaa…

Nasib baik best ayam dier.. pastu makan kek chocolate peberet aku.. indulgence. Hohoho (^.^)… aku mmg chocoholic laa… I can’t stop eating the cake… hahaha… camner erk? Makin gemuk laaa… huhuhu

Tp ramai org ckp.. cheese cake secret recipe yg paling best… tp aku x test² pun lagik…nantilah. Tunggu berat badan susut skit (^^!!)

Then.. memula ingat nak gi carik baju kurung , (aku xder baju kurung untuk raya lagilaa… ader kebaya ngan baju kurung kedah ajer.. camner nak raya kan?..) tp x jadik… sbb tetiba rasa malas.. radhie pun malas gak.. so last² balik jer rumah.

Erm.. tadi mak call… suh aku kuar awal pagi esok.. carik daun kelapa nak buat ketupat… mak suh kuar rumah pepagi… sbelum pkl 7, jgn lewat katernyer bimbang daun kelapa habis dibeli dek org nanti…




//hoho.. kejap jer masa berlalu… dah nak raya dah kan?

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...